Naszym podstawowym celem jest to, aby Klienci mogli skoncentrować się na swojej działalności i poświęcać na księgowość oraz sprawy kadrowo-płacowe tak mało czasu jak to możliwe. Wiemy, że prowadzenie biznesu rzadko kiedy oznacza regularny czas pracy, dlatego nie ograniczamy naszym Klientom godzin, w których mogą oni przekazać nam dokumenty. Jeśli mimo to nie znajdą czasu na ich dostarczenie – raz w miesiącu odbierzemy je gratis.
Najwyższą wagę przykładamy do profesjonalizmu świadczonych przez nas usług. AiKS obecny jest na rynku od 2004 roku, jednak nasze doświadczenie jest dużo większe – członkowie naszego zespołu zajmują się księgowością w sumie już ponad 35 lat i wciąż dokształcają się, aby zapewnić naszym klientom najwyższą jakość usług. Na bieżąco śledzimy również zmiany w prawie pracy i przepisach regulujących ubezpieczenia społeczne – dlatego powierzenie nam opieki nad kadrami i płacami Państwa firmy to również świetny pomysł.
Każdy z Klientów naszej firmy kontaktuje się z jedną, dedykowaną do jego obsługi osobą. W odróżnieniu od sieciowych biur rachunkowych, zatrudnienie w AiKS jest bardzo stabilne. To sprawia, że Klient nie musi od nowa tłumaczyć wielu spraw nowej osobie a nasi pracownicy mają pełną wiedzę o jego działalności od początku podjęcia współpracy z AiKS. Jednocześnie może liczyć na pełną dyskrecję i poufność przekazywanych informacji.
Zdajemy sobie sprawę z faktu, że wiele zagadnień podnoszonych przez Naszych Klientów wykracza poza zakres działania biura rachunkowego. Dlatego AiKS współpracuje z renomowanymi kancelariami prawnymi i biegłymi rewidentami, dzięki którym żaden problem Naszych Klientów nie pozostaje bez odpowiedzi.
W relacjach z Klientami staramy się być maksymalnie elastyczni i pomocni. Nie bez powodu – AiKS to Przyjazne Biuro Rachunkowe.
Nasz zespół
Konrad Słoniewski, założyciel Przyjaznego Biura Rachunkowego AiKS
Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, doświadczenie zawodowe od 1973 do 1989 r. zdobywał pracując w spółdzielniach, spółkach, firmach joint venture, oraz inicjatywie prywatnej. Po transformacji współzałożyciel, Członek Zarządu, Zastępca Dyrektora Generalnego i Główny Księgowy Sp. z o.o. zajmującej się produkcją i eksportem oprogramowania medycznego do USA. W 2003 roku ukończył studia podyplomowe w zakresie rachunkowości na AGH w Krakowie. W 2004 roku uzyskał certyfikat księgowy (licencję Ministerstwa Finansów) Nr 6673/2004 i założył Biuro Rachunkowe AiKS z siedzibą w Zalesiu Górnym k. Piaseczna. Specjalizuje się w obsłudze spółek kapitałowych, zagadnieniach eksportu i importu i zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Kamil Słoniewski, prezes AiKS Sp. z o.o., menedżer biura, specjalista ds. finansowo-księgowych
Absolwent PWSBiA w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł magistra ekonomii i inżyniera informatyki na Wydziale Ekonomii i Nauk Komputerowych. Od powstania firmy zarządza działalnością biura AiKS w Zalesiu Górnym a od marca 2016 r. także oddziału w Piasecznie. Odpowiada za codzienne kontakty z klientami, ofertowanie i kontakty z US i ZUS.
Justyna Łapińska, specjalista ds. finansowo- księgowych
Absolwentka Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Białostockiej, gdzie uzyskała tytuł magistra zarządzania przedsiębiorstwem, oraz studiów podyplomowych na wydziale Finansów i Rachunkowości Uniwersytetu w Białymstoku. Od 2001 roku pracuje w księgowości na różnych stanowiskach, w tym głównej księgowej w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością. Od lipca 2007 roku posiada Certyfikat Księgowy Ministerstwa Finansów Rzeczpospolitej Polskiej Nr 19046/2007. Obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim.